A Suzuki két új modellel rukkol elő, még pedig a Vitara és az S-Cross hibrid változataival. Összességében egyiken sem változtattak lényegesen, csak elektromos rendszert kaptak, továbbá a Vitara első fényszórója változott meg. A kisebb modellekben továbbra is a jól megszokott 12 voltos rendszer üzemel, azonban a Vitara és az S-Cross 48 voltosat kaptak, 1,4 literes turbómotorral társítva.
A Suzuki új, hibrid modelljeiről itt olvashat bővebben! Elméletben a 12 voltos hibrid rendszerrel 3-5 százalékos spórolás érhető el. Valójában kizárólag a fedélzeti eszközök villamosenergia-ellátását tudja biztosítani. Az indítógenerátor a motortérben kapott helyet. Ezzel szemben a 48 voltos hibrid rendszer manapság jóval többet tud. A Suzuki állítása szerint akár 15-20 százalékkal is csökkenhet a fogyasztás, miközben az elektromotor 10 kW teljesítménnyel rendelkezik. Felmerülhet a kérdés, hogy miért kellett az üzemi teljesítményt 48 voltra növelni. Nos, ennek az az oka, hogy 12-nél iszonyatos mennyiségű áram menne keresztül a vezetékeken, amihez elképesztő mennyiségű rézre volna szükség.
A Suzuki hibrid gépjárműveiben egy erősebb és nagyobb indítógenerátor helyettesíti a hagyományos generátort. Ez az indítógenerátor látja el energiával a hibrid modellek minden akkumulátorát és a megerősített hosszbordás szíj segítségével megkönnyíti a motor munkáját, valamint felel a motor start-stop rendszer parancsára való beindításáért. Vezetés közben a műszerkijelzőn lehet nyomon követni, hogy épp rekuperál vagy segít az elektronika. Érdekes tény, hogy ez a típusú rendszer nem képes energiát a fékezésből visszanyerni, helyette visszatöltést végez a motorfék-üzemben. Nem nevezhető a leghatékonyabb megoldásnak, viszont így mérséklődik a károsanyag-kibocsátás.