Precízen összeállított üzleti terv nélkül nem létezik hosszú távú siker, ennek pedig szerves részét kell képeznie az online stratégiának is. A folyamat során azonban még az elsőre olyan egyszerűnek tűnő döntésekre is nagy hangsúlyt kell fektetni, mint amilyen például az oldalunk internetes elérhetőségének címe.
Az immáron közel 20 éve elérhető .eu domain regisztráció kiváló eszközt jelent, amivel bizonyos esetekben feltétlenül érdemes élnünk. Ennek a lehetőségnek a megalkotásánál az volt a legfőbb cél, hogy a vállalkozások számára egy olyan alternatívát kínáljanak, amivel könnyedén jelezhetik a látogatók számára, hogy nemzetközi profillal rendelkeznek. Erre természetesen bizonyos szinten a sokkal régebb óta elérhető .com is alkalmazható, ám az .eu domain regisztráció kifejezetten az Európai Unió területét célozza. Ennek megfelelően a tartománynév megválasztásánál az összes tagállam nyelvét használhatjuk és arra is van lehetőség, hogy számokkal, netán kötőjellel tegyük különlegessé a választott elnevezést.
Utóbbi kapcsán az .eu domain regisztráció során érdemes nagyon körültekintően eljárnunk. Tudniillik míg ha kizárólag a magyar piacot célozzuk, akkor bátran alkalmazhatunk olyan kifejezést, ami csak a hazai célközönség számára bír jelentéssel, ám nemzetközi tervek kapcsán ez akár rosszul is elsülhet. Ilyenkor feltétlenül ellenőrizzük, miszerint az európai uniós tagállamok valamely nyelvén nem takar-e a választott szöveg valami egészen mást. Sokkal egyszerűbb persze a dolgunk, ha az .eu domain regisztráció folyamán a saját márkanevet használjuk, ám a fent említett lépéseket ezesetben is célszerű elvégeznünk. Így eljárva teljesen biztosak lehetünk benne, hogy a domain név hosszú távon is hozzájárul majd vállalkozásunk megerősödéséhez és nem kell utólag, kényszerből változtatnunk.