A Piramis bérszámfejtő program beüzemelése

Ahhoz, hogy a bérszámfejtés hatékonyan működjön, elengedhetetlen egy olyan programmal való munka, amely gyorsan dolgozik és igazodik a felhasználó igényeihez. A Piramis bérszámfejtő program teljes körű megoldást nyújt a folyamatok optimalizálására.

Bérszámfejtő program mellett dönteni nem könnyű döntés, hiszen a piacon számos típus áll rendelkezésre. A Piramis program különlegessége, hogy rugalmas, illetve testreszabható funkciókat kínál, annak érdekében, hogy a vállalat követelményeinek, valamint folyamatainak tökéletesen megfeleljen és maximalizálni tudja a folyamatokat. A beüzemelés folyamatának első lépése a konzultáció, melynek során a szakemberek felmérik az igényeket, illetve képbe kerüljenek a vállalati követelmények kapcsán. Ez azért fontos, mert szükség esetén egyéb integrálható modulokat is be tudnak mutatni. Az igényfelmérést követően elkészül az egyedi, vállalatra szabott ajánlat. Ha a megrendelő ezt elfogadja, akkor megtörténhet a beüzemelés. A szakemberek részletes képzést biztosítanak, hogy alkalmazottak megismerjék és használni tudják.

Természetesen az esetleges kérdések és problémák esetében is van kihez fordulni, mivel a háttértámogatás folyamatos. A fejlesztések nem állnak le, a szakemberek egyfolytában azon dolgoznak, hogy a leginnovatívabb, illetve legújabb funkciók álljanak rendelkezésre. Ehhez a visszajelzések és az ügyfélfelmérések eredményeit is folyamatosan figyelembe veszik. Az ügyfélszolgálat munkaidőben várja a szakemberek hívásait, hogy az esetleges felmerülő problémák mielőbb megoldódjanak. A meghirdetett konzultációkon még alaposabban megismerhető a program. Az ingyenes webináriumokon is célszerű részt venni, ahol tájékozódni lehet az újdonságok kapcsán.