Online marketing a koronavírus idején

A koronavírus komoly változást hozott nem csak a vállalkozók, hanem alapvetően az emberek életébe. Nagyon sokan bizonytalanok, nem igazán tudják, hogy hogyan tovább. A vállalkozók esetében nagyon sok kérdésről kell dönteni, többek közt, hogy az online marketingről is.

Az online marketing kapcsán ide kattintva tudhatsz meg bővebb információkat! A koronavírus járvány berobbanásával a cégek élete is a feje tetéjére állt. A vállalkozók esetében bizonytalanság sőt nem túlzás kijelenteni, hogy bizonytalanság volt tapasztalható. A szolgáltatószektor esetében  tégt a fennmaradás. A vállalkozók nagy része a járvány során, de alapvetően krízis időben is igyekszik meghúzni a gatyaszárat és minél inkább csökkenteni a költségeket. A költségek csökkentése esetén jellemzően a marketing költségeket csökkentik először a szakemberek. A szakemberek azonban pont ennek ellenkezőjét javasolják. Abban az esetben, ha szeretnéd tovább folytatni vállalkozásod, akkor érdemes folytatni az online marketinget, sőt ebben az időben érdemes igazán nagy hangsúlyt fektetni rá. Krízis helyzetben jó érzés tudni az embereknek, hogy van valami, amire számíthatnak, kedvenc cégük, termékeik, márkájuk jelen van a bajban, lehet rá számítani.

Ráadásul, ha újra beindul a piac, akkor komoly előnyre tehetsz szert, ha folyamatosan jelen voltál az ügyfelek életében. Érdemes ráfeküdni az online marketingre, amivel sokat nyerhetsz az úgy mondd kivárós helyzetben. Idővel újra nőni kezd a vásárló kedv, ezért érdemes nem feladni és szinten tartani, sőt növelni az online marketinget. Egy esetben van értelme teljesen leállni az online marketinggel, ha nincs folytatás, tehát végleg bezárod a boltot. Ebben az esetben valóban nincs értelme a folytatásnak, csak pénzkidobásról lenne szó.